Färska varor till er!

Dagens top 5 enligt mig från YT!


Nummer 1
Här är en gammal goding, vad skrattar du åt; den hyperventilerande snubben eller den klättrande cp geten?






Nummer 2
Detta är ett klipp jag bara måste ta med i dagens top 5, de flesta har säkert hört talas om youtubes kända hund "Mishka", riktigt imponerande enligt mig. Sedan kan man lägga till att klippet har 31+ miljoner visningar sedan 2008.





Nummer 3
Dåså, här har vi ett klipp som säkert många sett, det är riktigt häftigt att se hur han får supporterna att dra sig in i hans egna lilla "Show".. Fejk eller inte? Kan jag inte svara på, kanske är han bara väldigt full och nöjd med livet av att vara en Celtics fan. Se och njut klipp nummer 3..





Nummer 4

Här har vi en rätt ny favorit, som redan efter ca 2-3 månader hade klippet 1+ miljoner visningar!!! HERREJÄVLAR!!!!! Lite nostalgi kanske?






Nummer 5
Då har vi kommit till dagens klipp!! Det är nog det klippet som youtubarna kollar mest på nu, 262 tusen visningar sen i onsdags, *SATAN I HELVETE!!*  handlar om en uteliggare som får sitt liv ändrat på bara någon dag efter detta klippet, (fått jobb, bostad) endast för att han har en enastående röst, men på vilket sätt? Luta er tillbaka o kolla klippet...


---
Bonus: Dagens låt
Grym artist, duktigt känd via YT!
Tack för mig!




Samma smak på YT klipp? Se då till att följa mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0