Söndag!


Dagens top 5 enligt mig från YT!




Nummer 1

Detta är ett klipp som säkert fått många surkukar att bli på gott humör.. Funkar på mig varje gång iallafall!
Ryska Backstreet boys? Ja för fan!







Nummer 2
Sjukt roligt klipp, allting är liksom så OTIPPAT det kan bli! Movesen på gubben med farfar skägget är plågsamt för magen!! HAHA






Nummer 3
Ja som det kan gå... Tänk dig för innan du säger "2 lattar" när det står 2 mörkhyade i närheten.. Sätt verkligen inte i halsen när du har ett gäng Danskar med puffror i närheten heller.. Se detta klippet, det är RAS CRASH om något. Enjoy!





Nummer 4
Har du och dina vänner tråkigt en vinterdag under helgen? Då tycker jag ni ska lägga ner exakt hela vintern till att bygga en sådan här rushkana, och när ni väl är klara så hinner ni åtminstone åka EN gång, sen har nog dessvärre snön smält.. Men det är värt det! Checka!!





Dagens nummer 5!!
Hur länge klarar du av att hålla inne tårarna? Enligt min egna mening så, hmm lite över 5 min kanske?
Krig är skit det vet vi alla.. Men känslan att få möta sina nära o kära när dom kommer hem igen kan ju bli ganska starkt..




---
Bonus: Dagens låt
Ha det gott!!






Samma smak på YT klipp? Se då till att följa mig :)

Kommentarer
Postat av: Enander

grät efter 1.50 ungefär,den lilla tjejen med tomte kläder ;) <3

2011-01-09 @ 12:48:01
URL: http://enaander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0