Söndag!

Top 5 enligt mig från YT!






Nummer 1
Känner mig lite tråkig idag, så det får bli några "Compilation klipp", men detta klippet har  36 miljoner + visningar sen 2007, så sevärt är det kan jag lova :)






Nummer 2
Ja vad ska man säga? NAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAW!!
Please don't shoot me i´ll do anything!!!







Nummer 3
Katternas egna WRC Rally? Med detta ljudeffekter så kan man ju iallafall tro det, hahaha!






Nummer 4
Genom detta klippet blev han "Youtube känd", kanske inte så konstigt eftersom låten sätter sig som ett yxhugg i ryggraden!! Snart 44 miljoner + visningar sen september 2007. SJUKT!!






DAGENS KLIPP!!

Självklart får detta bli dagens klipp! Så många underbara sköna sjuka idiotiska skillade klipp i ETT :D





---
Bonus: Dagens låt
Kommentera gärna!
Hoojt!











Samma smak på YT klipp? Se då till att följa mig :)

Kommentarer
Postat av: Enander

Hehe lite katt tema på det idag :P haha lillkissen som höll upp tassarna va ju bäst :D <3

2011-01-23 @ 10:51:00
URL: http://enaander.blogg.se/
Postat av: Sara a.k.a Game Girl

roliga! men man blir lite rädd av fyllona, de måste ha druckit så ofantligt mycket! vuxna män liksom

2011-01-23 @ 11:49:34
URL: http://thegamegirl.blogg.se/
Postat av: Enander

Veckans blogg är utsedd! Kika i och se om det blev du :) Om inte så kommer det snart en ny chans!

2011-01-23 @ 17:53:35
URL: http://enaander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0