Måndag!

Top 5 enligt mig från YT!





Nummer 1

HELVETES JÄVLAR!! Hur i helvete hinner han!? I slutet försöker han sig på 14 klapp PER SEKUND!!!! Försök att slå det !! ;)






Nummer 2
Ja detta är någon som slagit igenom ganska rejält genom youtube, gjort egen film, och om jag inte är helt ute och cyklar så han han något på gång på  Nikeloden(!?) Här är filmen : http://www.imdb.com/title/tt1595842/ .
Grabben är GRYMT SPEEDAD, inget jag rekommenderar att titta på under bakfyllan.







Nummer 3
Alla gjorde sina egna val i senaste valet, men dom som röstade på moderaterna; hur tänkte ni när ni röstade in dom? Dom har främlingsfientliga i sitt parti? (Läs artikel, ska finnas i klippet. Sedan lyssnar ni hur han (M) ska förklara detta.) Sen sägs det att SD är främlingsfientliga. / Detta är något som en gärna hade velat ha lite kommentarer kring, så posta på! :)







Nummer 4
The ginger is back! Oohooo! :)
Bara älskar hans sätt att göra sina klipp, de är  som om det är 3 olika nivåer.. 1.Den idiotiske 2.Den förbannade 3.Den ledsna/ känner ånger. HAHA skön snubbe!








DAGENS FEMMA!!
Detta är en riktig rolig bloggare jag följt under en längre tid! Och här är hon inne i en Apple butik o ska fira för att hon har 1 miljon subscribers. (WOHO!) Men nu är det så, att hon skäms absolut inte över något kan jag säga! Se och njut!! :D








---
Bonus: Dagens låt
Glöm inte att kommentera!
Hääyhäyy!!











Samma smak på YT klipp? Se då till att följa mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0