Lördagens skönheter!

Dagens top 5 enligt mig från YT!





Nummer 1
Detta borde egentligen vara dagens topp 5 klipp, men eftersom jag slarvat med uppdaterandet så är dagens FULLSPÄCKAT!! Här är alltså två fåglar som parar sig, och nu tänker ni väl: Är denne bloggaren dum i huvudet som lägger upp djurporr!?
Men skenet kan bedra, en glädjane sång efter? Ja, ni får helt enkelt kolla på hela klippet mina vänner!







Nummer 2
Okej, det finns många halvtaskiga låtar om homosexualitet, men här är faktiskt en som är rolig (XD) och som har en bra refräng bland annat, dock gammal som gatan.






Nummer 3
Är det någon som säger att gamlingar inte har movesen kvar? Ja då tycker jag man ska tänka om, FRUKTANSVÄRT duktigt gjort iallafall.






Nummer 4
Detta är en av mina favorit musiker på Youtube! Kanske en låt du kommer spela om och om igen? Han vann iallafall denna tävlingen som tydligen är för youtubare, (eller någon talangjakt utav något slag), om jag är ute och halkar så får ni säga ifrån i en kommentar! Lyssna och njut!!





Dagens KLIPP!
Jag säger bara så här: Skulle jag nu, av någon konstig orsak åka iväg och kolla på en sådan här 3D film, så hade jag HELT KLART VARIT EN UTAV DOM SOM DUCKAT när bruden i filmen säger "Yeah come on my face"... Hahaha lite roligt är det allt..






---
Bonus: Dagens låt
Ge mig lite kommentarer, vill ju veta om detta uppskattas o att man skall fortsätta lägga upp, ge mig även förslag på olika genre jag ska lägga upp.
Tack o hej!!








Samma smak på YT klipp? Se då till att följa mig :)

Kommentarer
Postat av: Enander

Haha gaylåten är ju helt underbar :D Och skelettet va rätt grymt det med ;) Haha jag vill ha mer motorsportsklipp, förvånad? ;) haha puss<3

2011-01-15 @ 17:01:06
URL: http://enaander.blogg.se/
Postat av: Puckot

Sv: BRAA :D vill ha mkt utav det :P puss<3

2011-01-15 @ 22:12:09
URL: http://enaander.blogg.se/
Postat av: Puckot

Sv: Yeey min kompis :D <3

2011-01-15 @ 22:59:53
URL: http://enaander.blogg.se/
Postat av: Barbro

Sv: hej sissi :) Klart vi kan ses nåndag!! Har du aldrig lekt med tamponger :O Det som är SÅÅÅ roligt!! Det verkar som om du har mkt och lära ;) hihi va är din favoritlek då?



Mjauuu

2011-01-16 @ 10:45:28
URL: http://barbroshorna.blogg.se/
Postat av: Barbro

Sv: jaha det verkar roligt!! Brukar inte sladda så mkt, har försökt att leka jage med Bengt ibland men han är för tjock och orkar inte springa så fort :) Fast har gått rätt brett ibland när en har retat hunden och hon sätter av efter en :D



Mjauu

2011-01-16 @ 10:56:00
URL: http://barbroshorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0