Då kör vi på med lördagens top 5!

Dagens top 5 enligt mig från YT!




Nummer 1
Kan inte riktigt sätta ord på detta klippet, bara ett stort WOW!





Nummer 2
Fruktansvärt rolig "show" denne YT användare har, bli en prenumerant!
Svarar på sjuka frågor på sitt egna lilla vis.. Hilarious!






Nummer 3
PLEASE LORD! GIVE ME FOOOOD!!!! VAAFFFFF!




Nummer 4
"I just don't know why you guys get all the waffles.. :/"





DAGENS TOP 5 KLIPP!!!
Då var det dags för dagens bästa klipp enligt min mening, ni som följde mig igår vet vad jag menar när jag säger: Den hemlöse mannen med den IMPONERANDE RÖSTEN? Ni såg hur han såg ut i gårdagens klipp, ta nu en närmare titt på dagens klipp! -Aw, Youtube saved his life! :)




---
Bonus: Dagens låt
Självklart spelas denna i snöovädret!
Tjosan hejs!






Samma smak på YT klipp? Se då till att följa mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0